07 березня 2016

МК від ДК: гніздо з сизалю від Валі Freedom

Всім привіт! 
З вами я, Валя Freedom.
Днями я обіцяла показати як зробити простий і оригінальний декор у вигляді гніздечка з яєчками, який я використовувала в листівці для третього етапу СП "Веснянка".
 

А зробити цю прикрасу у вигляді гніздечка з яєчками дуже просто:

1. Беремо сизаль натуральних відтінків. У мене незабарвлений, але підійдуть і коричневі відтінки
 2. Відокремлюємо необхідну нам кількість волокон (залежить від того, якого розміру ви хочете отримати готовий декор). У мене в довжину близько 20 сантиметрів
3. Починаємо згортати по колу, формуючи гніздо
4. Закріплюємо отриманий результат приклеївши до зворотної (опуклої) сторони шматочок щільного паперу
5. Беремо самозастигаючу глину і ліпимо яєчка потрібного нам розміру. Я зробила відразу кілька штук різних розмірів (про запас для майбутніх проектів)
6. Фарбуємо потрібну нам кількість акриловою матовою фарбою
 7. Після висихання робимо набризк акриловою фарбою трьох кольорів, починаючи з самого темного: чорний, коричневий, білий.

Для того, щоб зробити бризки, я розводжу на палітрі невелику кількість фарби потрібного кольору водою. Самі бризки роблю легенько постукуючи по кисті, яку попередньо обмакнула в потрібний колір разведеный на палітрі. Так само можна це робити старою зубною щіткою.

Я наношу спочатку один колір на одну сторону, просушую, перевертаю і наношу його на іншу, просушую. Далі роблю також з наступним більш світлим кольором і потім з білим.
8. Останній етап - це формування композиції з яєць всередині гнізда і закріплення її клеєм.
 Фінальний штрих - декор. Я додала Flower Soft, так само можна використовувати квіти, листочки, вплести гілочку з тичинками, додати мікробісер і різні топінги, і взагалі все, що завгодно. Все залежить тільки від вашої фантазії)

Ось так все просто, а результат дуже цікавий! Ось ще кілька прикладів таких гніздечок
 

Сподіваюся, що вам було цікаво! І, що ви будете використовувати такий декор в своїх роботах для третього етапу нашого СП "Веснянка"! 
 Доброго дня!
Ваша Валя, Freedom




4 коментарі:

  1. Чудовий МК по роботі з сизалем та декоруванню ним робіт (досить примхливий у роботі матеріал, як на мене, я як починаю з ним працювати він у мене всюди де треба, а де й ні).

    ВідповістиВидалити
  2. Рада, что МК понравился! На самом деле сизаль прост в работе, главное подобрать клей, который не будет видно. На таких небольших объектах достаточно универсального или глосси от ФД, а, например, елочки из сизаля я кручу на универсальный типа Дракон.

    ВідповістиВидалити
  3. а мені дуже сподобались яєчка... я думала, то куповані :), такі ніжні... і приклади робіт з ними теж прекрасні... обов*язково спробую Ваш Мк, дякую

    ВідповістиВидалити